Novice, članki in odmevi ...
Evropski glasbeni Atlas v Kopru ob sodelovanju mlajše glasbene generacije
Koper - MMC RTV SLO, Primorska kronika, TV Capodistria
Tekst: Luisa Antoni
Foto: RTV Koper Capodistria
Godalni orkester Camerata Strumentale Italiana ponuja v teh mesecih šest koncertov z glasbenim popotovanjem po Evropi. Druga točka potovanja je obiskala koprsko glasbeno šolo in k sodelovanju povabila pet mladih glasbenic.
Godalni ansambel Camerata Strumentale Italiana, ki zaznamuje letos svojo tridesetletnico obstoja, sestavljajo profesionalni glasbeniki, ki so člani različnih orkestrov v Furlaniji - Julijski krajini. Skupino že od samega začetka vodi Tržačan Fabrizio Ficiur, ki je tudi njen ustanovitelj.
Pred pandemijo je orkester idejno oblikoval program z naslovom Evropski glasbeni atlas in k sodelovanju je povabil tri ustanove, ki se ukvarjajo z mladimi, to so koprska glasbena šola, Banda Sinfonica Municipal španske Seville in Chetham's School of Music iz angleškega Manchestra.
Od Vivaldija do Désormièra
Kot drugo postajo šestdelnega programa je v večnamenski dvorani sv. Frančiška v Kopru komorni sestav pripravil program z naslovom Tostran in onstran Alp in ponudil obalnemu občinstvu koncert s skladbami italijanskih in francoskih skladateljev od Antonija Vivaldija, prek Giuseppeja Tartinija vse do Erika Satieja in Rogerja Désormièra.
V glasbeni večer je uvedel Vivaldijev koncert v A-duru RV 158, v katerem se je italijanski komorni sestav pokazal kot soliden, a ne vrhunski ansambel. Zatem je sledil Koncert za štiri violine in godalni ansambel RV 580 istega skladatelja iz znane zbirke L’Estro armonico. V njem so se štiri mlade instrumentalistke koprske glasbene šole lahko preizkusile v solističnih vlogah. Pod dirigentsko paličico Fabrizia Ficiurja smo slišali violinistke Tino Božič, Živo Kralj, Majo Janjić in Aleksandro Curanović.
![](/vnosi/clanki/userfiles/image/65927642.jpg)
![](/vnosi/clanki/userfiles/image/65927639.jpg)
Program sta nato obogatila dva koncerta iz Tartinijevega opusa, in sicer prvi stavek Tartinijevega koncerta za violončelo GT 1.D34, v katerem je suvereno in nadvse prepričljivo nastopila šestnajstletna koprska violončelistka Neža Ivančič, in Tartinijev šesti koncert za flavto GT 1.G08a, v katerem je solistično vlogo prevzel tržaški flavtist Marco Obersnel, ki pa v svojo izvedbo ni zajel prave svežine in inventivnosti Tartinijevih melodij.
Francoski del programa nas je pripeljal do krajše skladbe Le Piccadilly Erika Satieja in nato do Désormièreve večstavčne Suite v francoskem stilu, tj. z razlogom pozabljena skladba, ki pa ni niti doživela na koprskem koncertu vrhunske izvedbe. Italijanski del glasbenega popotovanja je zakrožila tretja suita Starih arij in plesov Ottorina Respighija, s katero se je Camerata Strumentale Italiana poslovila od koprskega občinstva.
Prispevek si lahko ogledate na povezavi 4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174809203.
Francoski del programa nas je pripeljal do krajše skladbe Le Piccadilly Erika Satieja in nato do Désormièreve večstavčne Suite v francoskem stilu, tj. z razlogom pozabljena skladba, ki pa ni niti doživela na koprskem koncertu vrhunske izvedbe. Italijanski del glasbenega popotovanja je zakrožila tretja suita Starih arij in plesov Ottorina Respighija, s katero se je Camerata Strumentale Italiana poslovila od koprskega občinstva.
Prispevek si lahko ogledate na povezavi 4d.rtvslo.si/arhiv/primorska-kronika/174809203.
Komentar: (0)
Vpiši komentar